Jak přežít epidemii v kondici

Ahoj holky, 

uvažovala jsem o čem bych napsala, ale už měsíc se mi v hlavě honí nouzový stav a tahle epidemie, která mi bere neskutečně mnoho energie. Jsem hodně aktivní člověk a každé omezení je pro mě peklo. Jak už víte, tak MOTIVACE je pro mě hnací pohon a snažím se ji mít pořád, i když zrovna nemůžu dělat to co mě tolik baví a naplňuje. 

Pokud pociťujete nějaké to kilo navíc, tak je to nejspíš z toho důvodu, že jste svůj život nepřizpůsobili aktuální situaci. Vždycky je nějaké řešení a také možnost jak zůstat aktivní i v domácím prostředí.  Hlavní je nepřestávat!!!

DŮLEŽITÉ JE zůstat, aspoň každý den v pohybu! Prostě ten pohyb udržet. Pokud doma nemáte cvičební náčiní, tak si můžete pomoci i jinak. Předpokládám, že cvičební podložku má každý z nás. :) 

MOJE TIPY ♥

1. Nemáte činky?
Tak naplňte dvě PET láhve. Díky nim můžete do svého tréninku zařadit cviky na biceps, posilovat také triceps, tlaky na ramena, předpažovat či upažovat. 

2. Bude vám stačit také obyčejná židle
Cvičení se s obyčejnou židli je také dost efektivní. Můžeme na ní udělat třeba tricepsové kliky nebo posilovat hýžďové svaly. Možnosti je opravdu hodně a pokud si nevíte rady, tak mi klidně napište. 

3. Běžte VEN!
Ven jít můžete, takže dokud je hezké počasí je třeba využít workoutové hřiště nebo si můžete také zaběhat. Cvičení bychom se měli věnovat alespoň půl hodiny denně v případě, že jde jen o běžný trénink bez závodní ambice. 

4. Jídelníček ♥
Ten je také důležitý, nezapomeňte na dostatek ovoce a zeleniny. Z příloh určitě volit nejlépe rýži nebo opečené brambory. V případě, že teď nemáte dostatek většího pohybu, tak uberte porce. 

5. Nestresujte! 
Já vím, je to těžké. Teď to bude muset každý přežít, ale již brzo se vrátíme zase zpět do svého režimu. 

6. Cvičební videa 
Momentálně není možnost cvičení s osobním trenérem a určitě doporučuji vyzkoušet nějaké cvičení na youtube. 

Např. ladylab , Pamela Reif. 

7. Cvičební plány 
Pokud nevíte jak začít a doposud jste cvičili pod vedením svého trenéra, tak můžete využít mé tréninkové plány. Stačí pouze vytisknout a můžete jít makat. ♥ 

8. Cvičební a jídelní plán na míru 
V nabídce také najdete můj nový stravovací program na míru. Jedná se o dva E-booky, které jsou sestavené přímo na míru na základě podrobného dotazníků, který obdržíte v e-mailu. Více o tomto programu ZDE ♥