Začni semnou od znova ♥ Můj 30 denní progress 

01.04.2020

A zase tady máme nový měsíc. Jak už vidíte z názvu, tak jsem se dnes rozhodla (vlastně už včera odpoledne, tak včera večer) že začnu od znova co se týká mého workoutu.

Tuhle větu si vždycky říkám jako své novoroční předsevzetí, ale dnes to myslím smrtelně vážně. Poslední dobou jsem neměla moc dobré období, byla jsem pořád unavená, nestíhala jsem udělat to co jsem potřebovala a k tomu všemu jsem cvičila bez režimu. To co mě zrovna napadlo, tak jsem si zacvičila. Pro mě bylo uspokojivé, když jsem byla fakt spocená a zničená, ale tohle všechno bylo bez výsledku.  

V průběhu dne jsem si v hlavě udělala plány a po příchodu domů jsem to naprosto celé změnila a odložila zase na zítra.

Dnes jsem totiž neskutečně nabitá a motivovaná, že bych nejraději uběhla nějaký marathon.

Proto jsem se rozhodla, že se s vámi o to podělím a třeba tuhle motivaci přenesu i na vás a vy půjdete semnou do toho.

Myslím, že je škoda období ,,karantény,, nevyužít, tak aby bylo pro nás prospěšné. Poslední týden jsem úplně vynechala téma koronavirus, přestala jsem sledovat zprávy a aktuální dění. Ano, občas o této situaci něco zaslechnu v rádiu, ale já žiji s tím, že jsem a budu zdravá pokud se budu pořád udržovat v aktivním životě a budu hlavně myslet pozitivně. Jinak bych se z toho brzo asi zbláznila. 

Ještě jsem chtěla dodat, že začalo konečně moje oblíbené jarní období, které mě neskutečně nabijí energii a dodává dobrou náladu. (musí venku svítit sluníčko)

Abych si udělala ve svém režimu trochu víc přehledu, tak jsem si stanovila mé oblíbené měsíční cíle a když si něco stanovím, tak si za tím prostě jdu. Chtěla bych se mimo jiné víc věnovat tomuto blogu a trochu se zaměřit na videa, ať o mě víte co dělám třeba ve svém volném čase, když zrovna necvičím. 


Tímto článkem bych vás chtěla vyzvat k mé 

30 denní výzvě. 

Vytvořila jsem pro vás motivační tabulku a 30 denní plán cvičení. Tyhle motivační listy si můžete vytisknout, vyplnit a pustit se do toho. ♥ Na každý den je určená oblast, kterou budete cvičit. Na cvičení používám většinou aplikaci Nike Training Club - pokud máte Apple Watch, tak si to můžete propojit. Je to fakt boží a hlavně máte přehled o své aktivitě. Odkaz dávám TADY
V daný den si v této (nebo i jiné aplikaci) nastavíte co budete zrovna cvičit a pojedete podle toho. Cvičení by vám mělo zabrat 30 minut a nezapomeňte se protáhnout. Tuhle výzvu jsem pro vás tvořila opravdu rychle, protože jsem chtěla změnu a nestačila jsem si cvičební program na celý měsíc připravit. Každý večer si připravím cvičení na další den podle aplikace. Můžete také zvolit online trénink na youtube, stačí zadat co chcete v daný den cvičit a najít si video. 

Svůj průběh cvičení můžete sdílet na insta ve story s označením @stayhealthwith a tím vytvořit motivaci i pro ostatní, kteří se chtějí dokopat k pravidelnému pohybu. 

Já jsem začala o den dřív, protože jsem se na tohle hrozně těšila. Dneska jsem jela druhý den a výzvu jsem o 1 den posunula.

Nezapomeňte se změřit a zvážit, vyfotit pro porovnání a hlavně dodržovat zdravou stravu a PITNÝ REŽIM!!

Pokud budete po dobu 30 denní výzvy konzumovat 3krát týdně burgery nebo pizzu, tak to nebude mít viditelný efekt. :)

Tak začni hned zítra ♥ Držím palce 

Anet 

MOTIVAČNÍ LISTY KE STAŽENÍ TADY