Mých TOP5 aneb motivace k mému cvičení ♥

18.02.2020

Ahoj holky,

do mého story jsem dávala anketu, zda chcete vidět mých TOP5 věci, které mě motivuji k mému cvičení a díky ním jsou mé výsledky lepší. O článek byl velký zájem, tak ho tady máte :o) 

1. Oblíbené legíny
Moje oblíbené sportovní legíny na které nedám dopustit. Jsou opravdu super, v zadní částí pasu je malá kapsa třeba na klíček. Což je super pro ty, kteří chodí běhat ven. Jsem spokojená hlavně s materiálem, legíny hezky tvaruji postavu. ♥ Takže pokud se nemůžeš k cvičení dokopat, tak tě určitě bude motivovat nové sportovní oblečení. Jestli máš zájem o tyhle legíny, tak jsou z D-sportu ♥ 

2. Apple Watch3
Asi moje nejlepší investice, kterou jsem pro sebe mohla udělat. A musím říct, že od té doby co mám tyhle hodinky, tak na ruku žádné jiné nedám. Celý svůj den mám pod kontrolou. Co na nich nejvíc zbožňuji je aktivita a sbíraní odznaku. Za každý pokrok a lepší aktivitu dostaneš odznak. Můžeš si také vybrat z opravdu velké nabídky cvičení, které budeš zrovna cvičit a po skončení se můžeš podívat jak sis vedla. Tyhle hodinky jsou pro mě snad největší motivaci. Koupila jsem si je v edici Nike a určitě bych je doporučila každému kdo rád sportuje. ♥ 

Koupit je můžeš tady www.bugo.cz

3. Podložka na cvičení 
Asi tomu nebudete věřit, ale správná podložka je taky důležitá. Dřív jsem si kupovala obyčejné položky za 60,-Kč. Vlastnosti podložky byly otřesné a to jsem poprvé kvalitu neřešila. Hlavně, že jsem měla podložku :o) 
Rozhodla jsem se trochu pro změnu a mám tuhle boží podložku určenou na jógu, ale svůj účel při mém workoutu opravdu plní. Podložka je měkká a opravdu pohodlná. Navíc má protiskluzovou část a skvěle absorbuje vlhkost.

4. Cvičební guma 
Máš ji doma a nevíš co s ní? Tak ta se ti bude hodit. Výborný společník při posilování. S gumou hodně cvičím cviky zaměřené na zadek a nohy. Posilovací gumy dokážou protáhnout celé tělo a proto na ni nedám dopustit. Pokud se pro ně rozhodneš, tak pozor na jejich vlastnosti. Jsou buď tuhé a nebo hodně pružné. Pokud máš v plánu s gumou posilovat, tak doporučuji zvolit tuhou. V případě, že chceš gumu pouze na protahování tak je lepší zase pružná. 

5. Plánovací sešit
Jak jsem psala v minulém článku o plánování..tak ano, plánuji si i cvičení. Bez mého sešitu nemůžu fungovat. Cvičím 4-5 krát týdně a snažím se cviky obměňovat, tak abych procvičila celé tělo během celého týdne. Proto doporučuji si udělat týdenní fit plán a uvidíš, že tě to bude víc motivovat. 

A co motivuje tebe? ♥ 

Pokud vlastně ani nevíš jak začít, tak jsem ti dala mých TOP5 a když zkusíš, alespoň jeden můj tip, tak sama uvidíš, že ta motivace se objeví.

Stačí pouze chtít.

Velký pokrok je, když už si pořídíš i tu podložku na cvičení :) 

Sleduj také můj instagram @stayhealthwithak 

S láskou Anet