Self care ♥ Rady & Tipy

27.11.2020

Ahoj kočko, ♥

taky ti leze tohle období krkem? Všechno je momentálně zavřené, člověk musí být doma a začíná mít z toho špatnou náladu. Aspoň já to tak mám, protože jsem aktivní živel a potřebuji vždycky něco podnikat.
Pokud tedy je nutnost být doma, tak aby ses nenudila a naladila se na pozitivní myšlenky, mám pro tebe tipy, které ti pomůžou zmírnit stres ♥ .

Péče kterou věnuješ sama sobě není jednorázový okamžik, ale je to každodenní zvyk. Je to péče, která vyžaduje trochu praxe a hlavně uspokojení potřeb, které zrovna potřebuješ nebo strádáš.

Zkus si odpověď na tyhle otázky:

  • Co teď tvé tělo žádá ?
  • Co teď potřebuje tvé duševní zdraví?
  • Jak můžeš teď podpořit své emoce?
  • Po čem tvá duše touží?

Někdy tvé tělo žádá, aby sis dala pořádně do těla, zacvičila jógu nebo si šla zaběhat. Jindy jsou dny, kdy tělo žádá zase odpočinek.
Potřebuje se naučit tvá mysl nové dovednosti, zjistit kdo jsi? Nebo chce prostě vypnout a udělat si přestávku?
Potřebuješ klid a být sama? Nebo zavolat své kamarádce a svěřit se jí s něčím?

Nejen tvé, ale potřeby nás všech se každý den mění ♥ Začni hned a jednoduše se nalaď na tyto potřeby.

Self care home ♥

Nezapomeň také pečovat o tvůj domov a udržovat ho v čistotě, jelikož i tohle může ovlivnit tvůj den a energii. Domov je odraz toho, jak cítíme vnitřně ♥ . Je to taková péče o SEBEOBRAZ do kterého bych zařadila např. hezké oblékání, i když jsme třeba doma, nebo udělat maličkost, díky které se budeš cítit hezky. 

Několik nápadů na péči o sebe

Pamatuj, že to jsou pouze nápady. Ty sama musíš vědět co tě zrovna bude naplňovat.

  • Uvař si speciální zdravé jídlo - inspiruj se třeba na pinterestu
  • Pusť si svůj oblíbený film na který ses dívala jako dítě - já měla ráda Alenku v říší divu a Pipi dlouhou punčochu
  • Založ si účet na pinterestu a vytvoř si svou nástěnku - jsou tam i super tipy na bydlení
  • Zkus meditovat - pusť si na youtube meditační video
  • Zavolej někomu blízkému nebo příteli
  • Napište dopis svému budoucímu já - co by sis do budoucna přála a nezapomeň to psát v přítomném čase
  • Hraj si s domácím mazlíčkem - já mám doma skinny morčátko ♥
  • Udělej si vlastní masku na obličej - a nebo si pořiď textilní a relaxuj
  • Nauč se nové dovednosti na YouTube
  • Připrav si fantastický nápoj nebo koktejl
  • Zacvič si - vytiskni si cvičení s gumičkou a pojď na to !
  • Zkus se protáhnout - tip na protažení najdeš ZDE
  • Podívejte se na webinář nebo virtuální workshop
  • Pokud máš antistresové omalovánky, tak si je vybarvy
  • Dopřej si masáž chodidel a nebo si udělej pedikúru
  • Číst knihu - pokud to odkládáš, tak teď je ten vhodný čas
  • Protřiď si svůj šatník
  • Napiš si do deníku své cíle a přání
  • Zatancuj si cardio dance - na youtube najdeš plno videí
  • Vytvářej seznamy: co tě dělá šťastnou? Kam bys chtěla vyrazit?
  • Poslechni si nový podcast - já většinou poslouchám podcasty o síle myšlenek
  • Vymaž svou e-mailovou schránku - tak kdo tohle dělá pravidelně?
  • Sleduj východ nebo západ slunce - na tohle mě snad každý naláká
  • Věnuj několik minut všímavosti
  • Připrav si výborný dezert a užijte si to
  • Udělej si seznam věcí, které jsi vděčná
  • Objednej si jídlo a celý večer nedělej nic - i to se občas může
  • Prozkoumej, kdo jsi
  • Řekni něčemu "ne"
  • Procvičuj odpuštění
  • Napusť si koupel plnou pěny
  • Dělej něco, co vás bavilo jako dítě
  • Přidej do místnosti vůni: svíčky, kadidlo, éterické oleje
  • Dělej prostě to CO TY CHCEŠ!

V tomto seznamu můžou věci, které nemáš třeba ráda. Já třeba nesnáším úklid své skříně. Zítra to třeba může být jinak a budeš mít na určitou činnost náladu.