Trénink na ruce & zadek - cvičební plán!

17.01.2021

Ahoj kočko,

tak zase je čas si trochu obměnit trénink a pořádně si máknout. Mám pro tebe trénink na ruce a zadek, takže budeš potřebovat jednoručky popř. pet láhve naplněné vodou. 

Každý cvik se bude cvičit 40 sec - s pauzou 5 sec. Série budou 3 - 4 dle toho jak zvládneš a cviků je celkem 9. Cvičební plán v plné velikosti si můžeš stáhnout dole pod obrázkem. 

ČTI!! Než se do toho pustíš, tak NEZAPOMEŇ! 

a) PŘED cvičení proveď dynamický strečink, tak aby se tělo zahřálo.  Pohyby, které budou provedené v plném rozsahu, tak výborně připraví vazy, šlachy a klouby na zátěž, tímto se snižuje riziko zranění.
( např. jumping jack, běh na místě, zakopávaní, dřep s výskokem, kroužení rukou atd.)

b) PO cvičení proveď statický strečink, tak aby se tělo dobře protáhlo. Začni od hlavy, až k patě. Základní protahovací cviky, které znáš ze školy či jógy. ( např. kočičí hřbet, kobra )


Pokud budeš mít vytisknuto, tak nezapomeň sdílet na instagramu ♥ :o) 


Kategorie