Trénink ruce & břicho - cvičební plán!

24.01.2021

Ahoj, 

mám pro tebe trénink na ruce & břicho. Celý trénink si můžeš zase vytisknout. Pravidla jsou stejná jako u předchozího cvičení. Jen si je ještě zopakujeme. :) 

Každý cvik se bude cvičit 40 sec - s pauzou 5 sec. Série budou 3 - 4 dle toho jak zvládneš a cviků je celkem 9. 


ČTI!! Než se do toho pustíš, tak NEZAPOMEŇ!

a) PŘED cvičení proveď dynamický strečink, tak aby se tělo zahřálo. Pohyby, které budou provedené v plném rozsahu, tak výborně připraví vazy, šlachy a klouby na zátěž, tímto se snižuje riziko zranění.
( např. jumping jack, běh na místě, zakopávaní, dřep s výskokem, kroužení rukou atd.)
b) PO cvičení proveď statický strečink, tak aby se tělo dobře protáhlo. Začni od hlavy, až k patě. Základní protahovací cviky, které znáš ze školy či jógy. ( např. kočičí hřbet, kobra )


Pokud budeš mít vytisknuto, tak nezapomeň sdílet na instagramu ♥ :o)  


Kategorie