Večerní rutina ♥ TIPY

04.02.2021

V poslední době jsem se zaměřila více zaměřila na spánek. Mám pro tebe tipy, jak získat lepší spánek a dobře si odpočinout. 

1. Jaké jsou tvé každodenní činnosti?

Každý z nás má svou denní rutinu, proto je dobré zkusit si zhodnotit svůj den a popřemýšlet o tom, jakým aktivitám se denně věnuješ. Sedíš doma na gauči a sleduješ každý den Netflix? Sedíš dlouho u počítače, když pracuješ nebo studuješ? 

Je možné, že zrovna tohle může být faktor, který ovlivňuje to, že nejsi dostatečně unavená. Zkus si pravidelně večer zacvičit nebo zkus zajít na delší procházku. Pomůže to zrelaxovat tvé tělo a trochu ho unavit, abys v době, kdy půjdeš spát byla opravdu unavená. 

2. Zdravá strava

Další obrovskou věcí je podívat se na svoji stravu. Co jíš každý den?
Pokud ses v této době začala stravovat opravdu nezdravě, tak pravděpodobně tvé tělo bude potřebovat více energie k trávení tohoto jídla a nebude ti na oplátku dodávat potřebnou energii. 

Důležité je se zaměřit opravdu na kvalitu, zeleninu a bílkoviny. Tohle ti může zase na následující den dodat více energie. 

3. Relaxuj 

Než půjdeš spát, tak se zkus věnovat některým relaxačním aktivitám. Můžeš zkusit jógu nebo si poslechnout relaxační hudbu. Já třeba ráda relaxuji ve vaně, prostě udělej něco, co bude pro tebe relaxační a psychicky stimulující. 

Také na večer doporučuji vypít heřmánkový čaj. 

4. Odpoj se od elektroniky

Každý z nás určitě před spaním brouzdá po internetu. Světlo, které vychází z elektroniky, tak signalizuje našemu mozku, že je stále den. Z tohoto důvodu je možné, že nemůžeme usnout. Pokud máš iPhone, tak vypni modré světlo pomocí funkce Night Shift. 

Zkus alespoň hodinu před spaním odložit telefon. 

5. Vyčisti si negativní myšlenky 

Někdy ti k tomu bude stačit klasický deník. Pokud zrovna máš v hlavě příliš negativních myšlenek, tak si zkus udělat tzv. Brain Dump ( mozkovou skládku ). 
Jak se ti vyčistí mysl, tak se ti bude lépe spát. 

6. Vyzkoušej doplněk stravy MELATONIN

Výborný doplněk stravy, který nenarušuje tvorbu tvého vlastního melatoninu.
Melatonin je v těle produkován ve spánku pouze při úplné tmě. Jeho složení je z višňové šťávy, která posiluje imunitní systém a povzbuzuje chuť k jídlu.

Koupit si ho můžeš tady ♥  
Slevový kód na nákup: Anet10



Už jsi viděla moje nové produkty? ♥
Ráda bych tě pozvala do malého e-shopu ♥