Motivace vs. cvičení

Ahoj holky, 

tak zase nějaká dávka čtení. Tentokrát jsem zvolila téma motivace vs. cvičení.
Bude to dlouhé, ale určitě doporučuji přečíst!

Dozvíte se totiž :
 
Jak začít se změnou zdravého životního stylu, i když nesnášíte cvičení a ihned to vzdáte?

Já cvičení prostě miluji, pro mě je to něco co mi dává dostatek energie. Beru ho jako součástí svého životního stylu a každý týden si předem naplánuji své cvičení, abych měla svůj přesný režim. Tohle plánování určitě doporučuji vyzkoušet. Tréninkový plánovací list si můžete hned dole STÁHNOUT.

Příběh o mé PROMĚNĚ tady psát nebudu, ale pokud by to někoho zajímalo, tak si můžete přečíst tady ♥ .

Ještě jsem chtěla zmínit, že ne vždy se mi cvičení líbilo.  Když si vzpomenu na svou základní a střední školu, tak cvičení jsem nenáviděla, nesnášela jsem běhaní, šplhaní a další aktivity. Na každou hodinu jsem si psala omluvenku a vymlouvala jsem se, že nemůžu cvičit. Své aktivity jsem trávila většinou u televize a nebo chozením po venku. Co se týká jídla, tak to mi bylo jedno,jestli mám na večeři polévku ze sáčku nebo rohlík s paštikou. 

Čím jsem byla starší, tak jsem si postupně začala uvědomovat , jak je důležitá motivace. Vždycky jsem měla v hlavě několik plánů, ale nikdy jsem je neuskutečnila. Cesta ke zdravému životnímu stylu a fitness trvá několik let. Žijeme ve světě, kde je v nás ukryto okamžité uspokojení. Chceme to všechno HNED TEĎ, ale je důležité si uvědomit, že tohle není reálné a vše, co stojí za to mít, bude nějakou dobu trvat.

Pokud se rozhodnete pro změnu životního stylu ( což si myslím, že tohle bude první novoroční předsevzetí ) , tak je důležité si uvědomit, že změna začíná opravdu MALÝMI dosažitelnými změnami, které povedou zase k VĚTŠÍM změnám. A pokud máte nastavené své cíle s okamžitým dosažením svých výsledků, tak se pravděpodobně stane to, že budete zklamáni a vzdáte se svých cílů!

Když jsem začala cvičit , tak jsem udělala jeden VELKÝ krok, který mě opravdu motivoval. Koupila jsem si roční členství do fitness a začala jsem pravidelně chodit na skupinové lekce. Nikdy jsem na žádné lekce nechodila a hrozně jsem se styděla. Mohu vám říct, že pokud máte tento pocit, tak ho ihned z hlavy vypusťte.

Vyzkoušela jsem si tabatu, hiit, TRX, jumping, kruhový trénink, pilates, cvičení na různé svalové partie a klasické cvičení ve fitness. Teď sice je doba trochu jiná, jelikož se tyhle fitness služby zavírají a zase otevírají, což doporučuji vyzkoušet můj tréninkový e-book, který je nabitý 4. týdenní motivaci a právě na každý týden je naplánované cvičení na doma. Také do kategorie CVIČENÍ dávám cvičební plány ke stažení ZDARMA. 

Začala jsem se toho svého režimu držet a po chvíli jsem konečně viděla výsledky. Za pár týdnů je vidělo i okolí a já se cítila mnohem víc nabitá energií a hlavně zdravá. ♥ Začala jsem si tvořit své stránky na které jsem sdílela cvičení, své zkušenosti a motivaci. Dostala jsem podporu od své rodiny a přátel , díky tomu jsem dostala odvahu zvedat se na hranici, kterou jsem se bála překročit. 

A ještě POZOR NA JO-JO efekt!!!!

Dosažení našich cílů je jedna věc a jejich udržování je věc zase druhá! Možná se někomu už stalo, že uvízl ve fázi jo-jo efektu, kdy váha různě kolísala. V tomto okamžiku začne kolísat ne VÁHA, ale také nálada a nastane právě ta DEMOTIVACE a všechno najednou vzdáme. Je třeba si uvědomit, že se to stále všechno děje proto, že si neděláme DLOUHODOBÉ CÍLE. Člověk přestane myslet na změnu svého životního stylu, ale na to, jak může v té chvíli změnit pouze jednu věc. Zkuste se soustředit také na to, jak se cítíte a jak vypadáte. 

Když se budete soustředit pouze na svůj VZHLED, tak nikdy nebudete šťastní. Štěstí k životu také patří a proto je nutné ho najít uvnitř sebe. ♥ Jak už jsem psala na svém IG , tak člověk musí nejprve přijmout sám sebe. Pokud se to naučíte, tak se změní opravdu mnoho ve vašem životě. 

MUSÍME PROSTĚ BOJOVAT!

V životě není nic snadné, proto musíme bojovat za věci, které chceme dosáhnout. Někdy jsou chvíle, kdy se chceme vzdát a někdy máme zase pocit, že už prostě nemůžeme pokračovat. Jindy máme zase pocit, že naše cíle jsou nedosažitelné.
A to stejné můžeme pociťovat i během tréninku. 

KDYŽ SI UVĚDOMÍTE, ŽE MŮŽETE DOSÁHNOUT VŠEHO, NA CO SI JEN POMYSLÍTE, tak se z toho stane zábava. 

Ze svých zkušenosti mohu říct, že tyto silné posuny a změny v myšlení, které jsem u sebe udělala, tak mi otevřely dveře k mnohem větším možnostem a jsem za tuhle možnost nesmírně VDĚČNÁ. ♥

A teď to nejlepší ♥

POKUD CHCETE ZAČLENIT FITNESS DO SVÉ DENNÍ RUTINY, ALE BOJUJETE S TÍM, JAK ZAČÍT, TAK MÁM PRO VÁS MÝCH NEJLEPŠÍCH 10 TIPŮ, JAK ZAČÍT: 

  • V případě, že máte zdravotní komplikace, tak před zahájením jakéhokoliv fitness režimu se vždy poraďte se svým lékařem. Tohle praktikuji i u svých klientu, jelikož mě v prvé řadě zajímá fyzické zdraví a schopnost se hýbat, tak jak je to potřeba. 

  • Stanovte si dosažitelný cíl. Může být jakýkoliv např. pokud třeba nikdy neběháte , tak začněte tím, že zkusíte uběhnout třeba 3 km. Poté si cíl můžete zvednout, ale pro začátek si stanovte opravdu cíl, který jste schopní dodržet. 

  • Najděte si fitness parťáka. Taky jsem takto začínala, ale nejlépe se mi cvičí, když jsem sama. Pokud nikoho v okolí nemáte, tak vyzkoušejte můj TRÉNINKOVÝ PLÁN ♥

  • Řekněte svým nejbližším své fitness cíle. Chápu, že někdo si své cíle nechává pro sebe, ale když ho řeknete ostatním, tak váš cíl se stane nejen skutečným, ale taky ho vezmete vážně. Na oplátku dostanete podporu a povzbuzení, což vám určitě dodá víc motivace!

  • Nesoustřeďte se na VÁHU, ale zaměřte se na ZDRAVÍ. Na tohle téma doporučuji přečíst můj post na instagramu.  Váha je jen číslo a je ovlivněná na základě několika faktoru. 

  • Nezapomeňte, proč jste začali. Protože musíte, protože vám to někdo řekl? Nebo to opravdu chcete? Změňte slovo z ,,muset,, na ,,chtít,, . A také se ujistěte, že to všechno děláte jen pro SEBE. 

  • Cvičte také cvičení, které vám vyhovuje. Pokud nemáte rádi běhaní, tak zkuste třeba jumping. Jestli si chcete trochu odpočinout a jóga vás uspává, tak vyzkoušejte Pilates. 

  • Naplánujte si to ♥ Zkuste to , alespoň jeden týden. Uvidíte, že cvičení se stane na vašem kalendáři prioritou. 

  • Trpělivost! Tohle bych dala jako první. Platí to u každého cíle a jeho dosažení vyžaduje opravdu čas. Nestane se to přes noc! Nenechte se od ničeho odradit. 

Pokud jste se v tomto článku našli , tak budu moc ráda za zpětnou vazbu. ♥ Jestli vás zajímá zdravý životní styl, tak se podívejte na můj instagram TADY.  Můžete mi tam klidně napsat zprávu. 

Ráda bych podpořila v tomto směru a pokud chcete začít , tak využijte mé písemné konzultace . Ráda s vámi cokoliv proberu. 


Pro rychlý kontakt vyplň formulář ♥

jQuery Tlačítko na začiatok by William from Wpromotions.eu